Sunday 24 November 2013

HARI KELUARGA JABATAN SAYA



Pada 28 dan 29 September 2013, jabatan saya iaitu Jabatan Pungutan Hasil LHDNM telah mengadakan hari keluarga di Ilham Apartment Resort, Port Dickson. Di sebelah resort, terdapat Rumah Api Tanjung Tuan yang kami turut lawati.
Di sini saya ingin kongsikan gambar-gambar semasa Hari Keluarga tersebut.

Bergambar family di lobi Ilham Resort
Berjalan kaki memanjat bukit ke Fort Rachedo Tanjung Tuan


Berehat sekejap kepenatan

SUdah tiba di kaki bukit rumah api.. kena panjat tangga pula

Bergambar di papan tanda rumah api tanjung Tuan

Di sebelah rumah api..kelihatan Selat Melaka di belakang kami

Signboard di kaki bukit

Gambar Keluarga Saya di Red Carpet Sebelum Dinner - Tema "Colour Block"
Persembahan kanak-kanak

Pemilihan Princess of The Night

Saya menerima hadiah Lucky Draw - boleh lah

Persembahan oleh pegawai-pegawai Bahagian saya

Saya menerima hadiah sebagai wakil Bahagian

Berjalan menuju tapak sukaneka

Pegawai JPH bergambar selepas sukaneka

Gambar penuh JPH selepas sukaneka

Acara kutip gula-gula

Acara bawa bola pingpong dalam sudu

Acara tiup belon sampai pecah

Saya turut dijemput menyampaikan hadiah

Gaya selepas terima hadiah kemenangan

Anak-anak bersantai sementara menunggu sukaneka bermula



Acara dewasa..
Anak saya di pantai



Saya dan anak ke- 5 semasa dinner.. Colour Block juga ya....




 Menyambut ketibaan Pengarah Jabatan ke tapak Sukaneka


 Persediaan hadiah sukaneka


Antara calon Princess of The Night, 2 Puteri ku


 Persembahan yang hampir meruntuhkan stage


 Anak-anak sedang beraksi sukaneka...lari...lari

 Bapa gian nak tiup belon....sampai hajat


Makcik yang paling bergaya...


Selesai sudah Hari Keluarga JPH 2013. Diharapkan semua enjoy dengan aktiviti yang dijalankan. Terima kasih kepada semua yang terlibat menjayakan Hari Keluarga ini. Semoga kita semua diberkati Allah...

No comments:

Post a Comment